CRM

Moduł CRM przeznaczony jest do zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami. Kluczową wartością CRM jest dostęp do informacji o istotnych zdarzeniach związanych z Klientem dla wszystkich użytkowników CRM. ERP umożliwia: rejestrację i kontrolę wszelkich zdarzeń związanych z Klientami, rejestrację i kontrolę zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi Klientów czy monitorowanie projektów. Wdrożenie modułu CRM w ERP pozwala podnosić jakość obsługi, jednocześnie przynosząc oszczędność czasu w procesach komunikacji wewnętrznej. Odpowiednio zaprojektowana baza danych kontrahentów i potencjalnych Klientów może także stać się cennym narzędziem w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych.

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?

Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Skontaktuj się z nami

Masz jakieś pytanie? – napisz do nas! Odpowiemy tak szybko jak to tylko możliwe.