System ERP ODL jest dedykowanym rozwiązaniem dla firm z branży retail, działających  w modelu centrala i sieć salonów sprzedaży. Składa się  z modułów o własnych nazwach handlowych, z których komponujemy indywidualnie dobrane, zintegrowane rozwiązania.

Licencje na oprogramowanie ODL

Dla poszczególnych modułów stosujemy dwa typy licencji – stanowiskowe i serwerowe.
Licencje stanowiskowe określają maksymalną liczbę użytkowników, którzy mogą być jednocześnie zalogowani do konkretnego modułu, bez ograniczenia ilości komputerów z zainstalowanym systemem.
Licencje serwerowe pozwalają na jednoczesną pracę nielimitowanej ilości użytkowników.
Dostępność typów licencjonowania dla poszczególnych modułów obrazuje poniższa tabela:

Moduł

PolkaSQL

Procesy

Sieć sklepów detalicznych
System ERP ODL to kompletne oprogramowanie do zarządzania siecią sklepów i prowadzenia sprzedaży detalicznej. Łączy w sobie klasyczne funkcje systemu ERP i systemu kasowego. Pozwala na centralne zarządzanie zadaniami realizowanymi przez sieć sklepów detalicznych, realizując m. in. takie procesy jak zatowarowanie, sprzedaż i obsługa Klienta, raportowanie wyników czy automatyczne księgowanie transakcji.
Magazyny i logistyka
W miejsce tradycyjnego podejścia do magazynów, w systemie ERP ODL magazyny są traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Fakt istnienia w systemie wielu magazynów jest niezauważalny dla użytkowników realizujących procesy związane z przepływem towarów. Wszystkie ruchy magazynowe dzieją się w tle, pozwalając użytkownikom skoncentrować się na czynnościach związanych z obsługą Klienta, czy z zatowarowaniem sklepów.
Sprzedaż B2B
Wiele firm handlowych intensywnie rozwijając sieć sprzedaży detalicznej, równolegle chce prowadzić sprzedaż do Klientów biznesowych. Oprogramowanie ODL pozwala na realizację działalności B2B oraz B2C w jednym zintegrowanym systemie ERP. Dla działalności B2B, System ERP ODL udostępnia zaawansowane mechanizmy prowadzenia odrębnej polityki handlowej i odpowiednie procesy logistyczne. Sprzedaż i obsługa Klienta biznesowego odbywa się zarówno metodą tradycyjną – poprzez handlowców i BOK, ale także coraz częściej dodatkowo na platformie www.
Raporty i Analiza
System ERP ODL daje możliwość generowania wielu przekrojowych raportów, które ułatwiają podejmowanie decyzji związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Uzyskane wyniki mogą być w prosty sposób przeniesione do arkusza kalkulacyjnego, co ułatwia ich dalszą analizę. System zawiera gotowe raporty, w których sposób prezentacji danych użytkownik może dostosować do swoich potrzeb. Istnieje także możliwość rozbudowania listy raportów na indywidualne zamówienie klienta.
Zakupy
Jednym z ważniejszych parametrów funkcjonowania firmy jest optymalizacji procesu zakupów. Optymalizacji podlegają: decyzje o wyborze asortymentu, dostawcy, koszty utrzymywania stanów magazynowych czy terminowość i jakość dostaw oraz wiele innych.

Rodzaj licencji

Stanowiskowa

Serwerowa

PolkaSQL POS

Sieć sklepów detalicznych
System ERP ODL to kompletne oprogramowanie do zarządzania siecią sklepów i prowadzenia sprzedaży detalicznej. Łączy w sobie klasyczne funkcje systemu ERP i systemu kasowego. Pozwala na centralne zarządzanie zadaniami realizowanymi przez sieć sklepów detalicznych, realizując m. in. takie procesy jak zatowarowanie, sprzedaż i obsługa Klienta, raportowanie wyników czy automatyczne księgowanie transak.
Magazyny i logistyka
W miejsce tradycyjnego podejścia do magazynów, w systemie ERP ODL magazyny są traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Fakt istnienia w systemie wielu magazynów jest niezauważalny dla użytkowników realizujących procesy związane z przepływem towarów. Wszystkie ruchy magazynowe dzieją się w tle, pozwalając użytkownikom skoncentrować się na czynnościach związanych z obsługą Klienta, czy z zatowarowaniem sklepów.

Stanowiskowa

Serwerowa

EwkaSQL

Raporty i Analiza
System ERP ODL daje możliwość generowania wielu przekrojowych raportów, które ułatwiają podejmowanie decyzji związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Uzyskane wyniki mogą być w prosty sposób przeniesione do arkusza kalkulacyjnego, co ułatwia ich dalszą analizę. System zawiera gotowe raporty, w których sposób prezentacji danych użytkownik może dostosować do swoich potrzeb. Istnieje także możliwość rozbudowania listy raportów na indywidualne zamówienie klienta.
Kadry i Płace
Moduł Systemu ERP ODL Kadry i Płace jest nowoczesnym rozwiązaniem umożliwiającym kompletną obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Został on zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić rejestrację wszystkich danych dotyczących rozliczenia firmy z zatrudnionymi, ZUS, GUS, NFZ, PFRON oraz Urzędem Skarbowym. Pozwala on na zautomatyzowanie wielu czynności przy tworzeniu i rozliczaniu list płac. Kolejne wersje modułu są na bieżąco dostosowywane do zmieniającego się prawa.
Finanse i Księgowość
Moduł finansowo-księgowy przeznaczony jest do prowadzenia, zgodnie z ustawą o rachunkowości, pełnej ewidencji księgowej oraz zarządczej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie skupia w sobie funkcjonalności sprawozdań finansowych, rachunkowości zarządczej oraz analizy, które umożliwiają uzyskiwanie przekrojowej wiedzy na temat kondycji finansowej firmy.

Stanowiskowa

Serwerowa

ODL Kadry i Płace

Kadry i Płace
Moduł Systemu ERP ODL Kadry i Płace jest nowoczesnym rozwiązaniem umożliwiającym kompletną obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Został on zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić rejestrację wszystkich danych dotyczących rozliczenia firmy z zatrudnionymi, ZUS, GUS, NFZ, PFRON oraz Urzędem Skarbowym. Pozwala on na zautomatyzowanie wielu czynności przy tworzeniu i rozliczaniu list płac. Kolejne wersje modułu są na bieżąco dostosowywane do zmieniającego się prawa.

Stanowiskowa

Serwerowa

ODL Środki trwałe

Finanse i Księgowość
Moduł finansowo-księgowy przeznaczony jest do prowadzenia, zgodnie z ustawą o rachunkowości, pełnej ewidencji księgowej oraz zarządczej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie skupia w sobie funkcjonalności sprawozdań finansowych, rachunkowości zarządczej oraz analizy, które umożliwiają uzyskiwanie przekrojowej wiedzy na temat kondycji finansowej firmy.

Stanowiskowa

Serwerowa

Mobilny Magazynier

Magazyny i Logistyka
W miejsce tradycyjnego podejścia do magazynów, w systemie ERP ODL magazyny są traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Fakt istnienia w systemie wielu magazynów jest niezauważalny dla użytkowników realizujących procesy związane z przepływem towarów. Wszystkie ruchy magazynowe dzieją się w tle, pozwalając użytkownikom skoncentrować się na czynnościach związanych z obsługą Klienta, czy z zatowarowaniem sklepów.

Stanowiskowa

Serwerowa

Platforma B2B

E-commerce
Sprzedaż B2B
Wiele firm handlowych intensywnie rozwijając sieć sprzedaży detalicznej, równolegle chce prowadzić sprzedaż do Klientów biznesowych. Oprogramowanie ODL pozwala na realizację działalności B2B oraz B2C w jednym zintegrowanym systemie ERP. Dla działalności B2B, System ERP ODL udostępnia zaawansowane mechanizmy prowadzenia odrębnej polityki handlowej i odpowiednie procesy logistyczne. Sprzedaż i obsługa Klienta biznesowego odbywa się zarówno metodą tradycyjną – poprzez handlowców i BOK, ale także coraz częściej dodatkowo na platformie www.

Stanowiskowa

Serwerowa

EDI

EDI
System ERP ODL umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów w standardzie EDI. EDI (Electronic Data Interchange) – Elektroniczna Wymiana Danych. Jest to technologia obiegu i wymiany dokumentów między różnymi aplikacjami współpracujących partnerów handlowych. Dostarczamy niezbędne komponenty pozwalające na odbiór i wysyłanie dokumentów sprzedaży i zamówień do niezależnych podmiotów gospodarczych, np. duże sieci handlowe, hipermarkety. Zastosowanie rozwiązania EDI to wymierne korzyści w obszarze zaopatrzenia, sprzedaży, logistyki i finansów. Redukcja kosztów, wyeliminowanie błędów, przyspieszenie procedur handlowych, usprawnienie obiegu płatności, skrócenie czasu realizacji zamówień i optymalizacja zapasów.

Stanowiskowa

Serwerowa

CRM-SQL

CRM
Moduł CRM przeznaczony jest do zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami. Kluczową wartością CRM jest dostęp do informacji o istotnych zdarzeniach związanych z Klientem dla wszystkich użytkowników programu. Oprogramowanie umożliwia: rejestrację i kontrolę wszelkich zdarzeń związanych z Klientami, rejestrację i kontrolę zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi Klientów czy monitorowanie projektów. Wdrożenie modułu CRM pozwala podnosić jakość obsługi, jednocześnie przynosząc oszczędność czasu w procesach komunikacji wewnętrznej. Odpowiednio zaprojektowana baza danych kontrahentów i potencjalnych Klientów może także stać się cennym narzędziem w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych.

Stanowiskowa

Serwerowa

Licencje na oprogramowanie bazodanowe Sybase

System ERP ODL działa w oparciu o wysokowydajne oprogramowanie bazodanowe SYBASE, które podlega odrębnemu licencjonowaniu, podobnie jak oprogramowanie ODL w dwóch możliwych wariantach – licencje stanowiskowe oraz serwerowe (na procesor).

W przypadku licencji stanowiskowych wymagany jest każdorazowo zakup jednego serwera oraz stanowisk tzw. „klienckich” w liczbie odpowiadającej jednoczesnym użytkowników oprogramowania ODL.

W przypadku licencji na procesor nie ma ograniczeń liczby użytkowników, ograniczeniu podlega liczba procesorów na fizycznej lub wirtualnej maszynie.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Skontaktuj się z nami

Masz jakieś pytanie? – napisz do nas! Odpowiemy tak szybko jak to tylko możliwe.