Skip to main content
System ERP dla biznesu - Oprogramowanie Dla Firm

Moduł CRM

Moduł CRM przeznaczony jest do zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami.
Kluczową wartością CRM jest dostęp do informacji o istotnych zdarzeniach związanych z Klientem dla wszystkich użytkowników CRM
Kontrola wszystkich zdarzeń związanych z klientami

CRM umożliwia rejestrację i kontrolę wszelkich zdarzeń związanych z Klientami, rejestrację i kontrolę zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi Klientów czy monitorowanie projektów. Wdrożenie modułu CRM w ERP pozwala podnosić jakość obsługi, jednocześnie przynosząc oszczędność czasu w procesach komunikacji wewnętrznej.

Odpowiednio zaprojektowana baza danych kontrahentów i potencjalnych Klientów może także stać się cennym narzędziem w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych.
Chcesz dowiedzieć się ile czasu oszczędzisz dzięki wdrożeniu modułu CRM?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Nasi eksperci odpowiedzą na każde Twoje pytanie. Aby poznać wszystkie możliwości Systemu ERP ODL, umów się na bezpłatną prezentację.