System ERP ODL jest dedykowanym rozwiązaniem dla firm z branży retail, działających w modelu centrala i sieć salonów sprzedaży. Składa się z modułów o własnych nazwach handlowych, z których komponujemy indywidualnie dobrane, zintegrowane rozwiązania.
Dla poszczególnych modułów stosujemy dwa typy licencji – stanowiskowe i serwerowe.
Licencje stanowiskowe określają maksymalną liczbę użytkowników, którzy mogą być jednocześnie zalogowani do konkretnego modułu, bez ograniczenia ilości komputerów z zainstalowanym systemem.
Licencje serwerowe pozwalają na jednoczesną pracę nielimitowanej ilości użytkowników.
Dostępność typów licencjonowania dla poszczególnych modułów obrazuje poniższa tabela:
Moduł
PolkaSQL
Procesy
Rodzaj licencji
PolkaSQL POS
mPolka to innowacyjna propozycja ODL dla klientów z branży retail, oferująca możliwość podniesienia jakości obsługi klienta na kolejny poziom dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii mobilnej. mPolka jest narzędziem pomagającym asystować klientowi w zakupach.
Aplikacja udostępnia niezbędne informacje i główne funkcje związane z obsługą klienta w dowolnym miejscu w salonie. Sprzedawca staje się mobilny, czyli taki jakiego oczekuje współczesny klient. Dodatkowo możliwość podłączenia do mPolka drukarki fiskalnej lub jej instalacji na kasie fiskalnej Novitus Next pozawala wykorzystać ją jako pełnoprawne stanowisko kasowe. Może to mieć zastosowanie np. w salonach podczas wzmożonego ruchu, na targach, pokazach mody itp.
Pierwotnym celem wprowadzenia na rynek produktu było wsparcie pracowników salonów sprzedaży w kreowaniu przyjemnych doświadczeń dla coraz bardziej wymagających klientów czyli zaoferowania im więcej niż tylko zeskanowanie przyniesionego do kasy produktu i przyjęcie zapłaty
Z perspektywy nowej rzeczywistości handlowej związanej ze stanem epidemii sprzedaż w kanale e-commerce nabrała nowego tempa. Wyzwaniem jest obecnie terminowa realizacja zamówień. Dzięki wbudowanemu skanerowi kodów kreskowych i dostępowi do dokumentów wysyłki aplikacja mPolka wspomaga pracowników podczas kompletacji zamówień, istotnie przyspieszając ten proces.
Obowiązujący w salonach sprzedaży reżim sanitarny stwarza pewne trudności w zakresie gromadzenia się klientów wokół stanowiska sprzedaży. Aplikacja mPolka uruchomiona na tablecie w salonie ma potencjał, aby stać się stanowiskiem samoobsługi dla klientów, którzy mogą się samodzielnie zarejestrować w programie lojalnościowym, sprawdzić czy dany produkt jest w magazynie w poszukiwanym rozmiarze lub złożyć reklamację.
EwkaSQL
ODL Środki trwałe
Mobilny Magazynier
Platforma B2B
Dla grupy klientów biznesowych narzędziem strategii Omnichannel jest platforma B2B. Pozwala ona na prezentację produktów wraz z ich opisami, zdjęciami i cenami wyłącznie dla zalogowanych, zdefiniowanych użytkowników. Rozwiązanie pozwala na wykorzystanie funkcji takich jak złożenie zamówienia z wykorzystaniem zadeklarowanej polityki cenowej, bieżąca informacja o wystawionych dokumentach czy stan zadłużenia. Zarówno zamówienia złożone na platformie B2B, jak i informacje pochodzące z systemu ERP są wymieniane automatycznie.
EDI
CRM-SQL
System ERP ODL działa w oparciu o wysokowydajne oprogramowanie bazodanowe SQL Anywhere, które podlega odrębnemu licencjonowaniu, podobnie jak oprogramowanie ODL w dwóch możliwych wariantach – licencje stanowiskowe oraz serwerowe (na procesor).
W przypadku licencji stanowiskowych wymagany jest każdorazowo zakup jednego serwera oraz stanowisk tzw. „klienckich” w liczbie odpowiadającej jednoczesnym użytkowników oprogramowania ODL.
W przypadku licencji na procesor nie ma ograniczeń liczby użytkowników, ograniczeniu podlega liczba procesorów na fizycznej lub wirtualnej maszynie.
Poznaj opinie naszych klientów:
Dzięki wdrożeniu systemu ERP firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.
Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.