Czym musi się wyróżniać system dedykowany branży retail?

Pozyskiwanie klientów i budowanie ich lojalności wymaga dobrych narzędzi do realizacji polityki handlowej. System informatyczny powinien umożliwiać centralne sterowanie cenami sprzedaży oraz wszelkimi promocjami i wyprzedażami, zarządzać programem lojalnościowym i sprzedażą kart upominkowych. Wszystko to z zapewnieniem wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych.

Z perspektywy kreowania pozytywnych doświadczeń klienta ważna jest wysoka jakość obsługi, tymczasem stanowisko pracy w punkcie sprzedaży detalicznej to miejsce dużej rotacji pracowników.  System dedykowany retail  musi więc posiadać  interfejs sprzedaży detalicznej spełniający najwyższe standardy prostoty i intuicyjności, aby nowy pracownik szybko osiągnął  płynność obsługi klienta.

Internetowy kanał sprzedaży to obecnie konieczność, więc system dla  branży retail powinien łatwo integrować się z rozwiązaniami popularnych platform sklepów www, odwzorowując w swoim obiegu dokumentów wszystkie etapy obsługi realizacji zamówień internetowych, aby umożliwić ich znaczną automatyzację.

Unikalność Systemu ERP ODL  polega na skutecznym połączeniu klasycznych funkcji systemu ERP i oprogramowania kasowego. Jedna wspólna baza danych dla centrali i wszystkich salonów pozwala na centralne zarządzanie siecią sklepów detalicznych, realizując m. in. takie procesy jak zatowarowanie, sprzedaż i obsługa Klienta, raportowanie wyników czy automatyczne księgowanie transakcji.

Unikatowy szczelny system logistyki dostaw w sieci punktów sprzedaży zapewnia pełną kontrolę nad stanami magazynowymi. Natomiast Interfejs Okna Sprzedaży Detalicznej  pozwala łatwo realizować standardowe  czynności kasowe, ale równie łatwo  bardziej złożone czynności jak przyjęcie zwrotu czy reklamacji.

Zachęcamy do sprawdzenia jak oprogramowanie retail może spełnić potrzeby Państwa branży.

Najnowsze wpisy na blogu

Dodaj komentarz