Bezpieczeństwo i wydajność

System ERP ODL dba o bezpieczeństwo danych, korzystając z komercyjnych rozwiązań bazodanowych oraz synchronizacyjnych, opracowanych przez firmę Sybase. Specjalne narzędzia pozwalają na tworzenie kopii zapasowych bez przerywania pracy na serwerze. Ponadto System ERP ODL oferuje aplikację “tryb awaryjny offline”, która zapewnia ciągłość procesu sprzedaży, mimo braku dostępu do internetu. Uprawnienia poszczególnych użytkowników, mogą być określane przez administratora. Informacja o każdej operacji jest zapisywana wraz z dokładnymi danymi w systemie, aby zwiększyć poziom zabezpieczeń.

Chcesz dowiedzieć się jak zapewniamy bezpieczeństwo danych?

01 \ Sybase

ODL w swoich rozwiązaniach korzysta z komercyjnych rozwiązań bazodanowych firmy Sybase. Sybase SQL Anywhere oferuje najlepsze z dostępnych technologie bazodanowe i synchronizacyjne, opracowane z myślą o potrzebach i wymaganiach Klienta. Serwer bazy danych może być uruchomiony w środowisku Windows x86 i x64, Windows Mobile, Linux x86, x64 i Itanium, Sun Solaris SPARC i x64, Mac OS X na platformie Intel, IBM AIX, HP-UX PA-RISC i Itanium. Integralne narzędzia do tworzenia backupu danych bez przerywania pracy serwera pozwalają zbudować odpowiednie reguły tworzenia i archiwizowania kopii zapasowych.

02 \ Wydajność i stabilność

Specjalna aplikacja „tryb awaryjny offline” zapewnia ciągłość procesu sprzedaży podczas braku dostępu do Internetu. Aplikacja przechowuje dane z kartoteki towarów, które aktualizowane są automatycznie z ustaloną częstotliwością. Dane o transakcjach sprzedaży dokonanych w trybie offline zostaną automatycznie uzupełniane w centralnej bazie danych w momencie ponownego połączenia z serwerem.

03 \ Uprawnienia dostępu

Uprawnienia dostępu w Systemie ERP ODL definiowane są w trzech warstwach: na poziomie systemu operacyjnego, na poziomie serwera bazy danych oraz bezpośrednio w systemie. Uprawnienia użytkowników w samym systemie mogą być precyzyjnie określane przez administratora przy użyciu rozbudowanych narzędzi do zarządzania uprawnieniami.

04 \ Ewidencja operacji

Każda operacja wykonana w systemie począwszy od wystawienia dokumentu, przez zakładanie towarów, Klientów, wydruki, wysyłki e-maili po podgląd dokumentu jest logowana do odpowiednich struktur danych z zachowaniem informacji kto kiedy i z jakiej stacji roboczej to zrobił. Takie podejście pozwala na dodatkowe zabezpieczenie systemu oraz spełnienie wysokich wymagań formalnych wyznaczanych np. przez GIODO czy Urząd Celny. Dostęp do informacji o ewidencji operacji wymaga odpowiednich uprawnień.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?
Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.