System ERP ODL dba o bezpieczeństwo danych, korzystając z komercyjnych rozwiązań bazodanowych oraz synchronizacyjnych, opracowanych przez firmę Sybase. Specjalne narzędzia pozwalają na tworzenie kopii zapasowych bez przerywania pracy na serwerze. Ponadto System ERP ODL oferuje aplikację „tryb awaryjny offline”, która zapewnia ciągłość procesu sprzedaży, mimo braku dostępu do internetu. Uprawnienia poszczególnych użytkowników, mogą być określane przez administratora. Informacja o każdej operacji jest zapisywana wraz z dokładnymi danymi w systemie, aby zwiększyć poziom zabezpieczeń.
01 \ Sybase
ODL w swoich rozwiązaniach korzysta z komercyjnych rozwiązań bazodanowych firmy Sybase. Sybase SQL Anywhere oferuje najlepsze z dostępnych technologie bazodanowe i synchronizacyjne, opracowane z myślą o potrzebach i wymaganiach Klienta. Serwer bazy danych może być uruchomiony w środowisku Windows x86 i x64, Windows Mobile, Linux x86, x64 i Itanium, Sun Solaris SPARC i x64, Mac OS X na platformie Intel, IBM AIX, HP-UX PA-RISC i Itanium. Integralne narzędzia do tworzenia backupu danych bez przerywania pracy serwera pozwalają zbudować odpowiednie reguły tworzenia i archiwizowania kopii zapasowych.
02 \ Wydajność i stabilność
Specjalna aplikacja „tryb awaryjny offline” zapewnia ciągłość procesu sprzedaży podczas braku dostępu do Internetu. Aplikacja przechowuje dane z kartoteki towarów, które aktualizowane są automatycznie z ustaloną częstotliwością. Dane o transakcjach sprzedaży dokonanych w trybie offline zostaną automatycznie uzupełniane w centralnej bazie danych w momencie ponownego połączenia z serwerem.
03 \ Uprawnienia dostępu
Uprawnienia dostępu w Systemie ERP ODL definiowane są w trzech warstwach: na poziomie systemu operacyjnego, na poziomie serwera bazy danych oraz bezpośrednio w systemie. Uprawnienia użytkowników w samym systemie mogą być precyzyjnie określane przez administratora przy użyciu rozbudowanych narzędzi do zarządzania uprawnieniami.
04 \ Ewidencja operacji
Każda operacja wykonana w systemie począwszy od wystawienia dokumentu, przez zakładanie towarów, Klientów, wydruki, wysyłki e-maili po podgląd dokumentu jest logowana do odpowiednich struktur danych z zachowaniem informacji kto kiedy i z jakiej stacji roboczej to zrobił. Takie podejście pozwala na dodatkowe zabezpieczenie systemu oraz spełnienie wysokich wymagań formalnych wyznaczanych np. przez GIODO czy Urząd Celny. Dostęp do informacji o ewidencji operacji wymaga odpowiednich uprawnień.
Poznaj opinie naszych klientów:
Dzięki wdrożeniu systemu ERP firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.
Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.