Obsługa serwisu

W działalności firm handlowych bardzo ważna jest posprzedażna obsługa Klientów. Importerzy i dystrybutorzy w ramach kontraktów z producentami zwykle muszą zapewnić późniejsze serwisowanie sprzedawanych urządzeń. Najtrudniejszym wyzwaniem   jest  zapewnienie jakości  i terminowości usług przy jednoczesnej optymalizacji kosztów z tym związanych

Chcesz wiedzieć o ile przyspieszysz obsługę posprzedażową dzięki systemowi ERP ODL?

01 \ Moduł serwisowy

Moduł serwisowy systemu ERP ODL  znacząco usprawnia obsługę procesów serwisowych, pozwalając na odwzorowanie parametrów usług określonych w umowach z Klientami, takich jak okresy gwarancji czy terminy przeglądów. Zgłoszenia serwisowe rejestrowane są w systemie, dzięki czemu możliwe jest monitorowanie ich statusu czy automatyczne mailowe przypominanie pracownikom o ważnych terminach.

System pozwala definiować parametry dokumentu serwisowego, takie jak typy usług do wykonania i części zamienne z możliwością wyboru opcji serwisu – gwarancyjny, pogwarancyjny lub mieszany. Moduł serwisowy jest zintegrowany systemowo z magazynem, dzięki czemu zamknięcie dokumentu serwisowego stanowi podstawę do wystawienia na jego podstawie odpowiedniego dokumentu sprzedaży i wydania.

Prowadzenie pełnej ewidencji prac serwisowych w systemie zapewnia łatwy dostęp do wymaganych raportów i zestawień, dzięki którym można analizować koszty napraw gwarancyjnych i opłacalność usług serwisowych, szybko odpowiadać na zadawane przez Klienta pytania dotyczące stanu jego zgłoszeń i  rozliczać pracowników z wykonywanej pracy i jej jakości.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?
Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.