System ERP ODL udostępnia pośrednią bazę danych, tworzącą przejrzyste środowisko najważniejszych informacji. Ponadto daje możliwość skorzystania z “inteligentnych raportów”, które pozwalają na dostosowanie ich do własnych preferencji, a także zapewniają łatwy dostęp do dokumentu źródłowego. Analiza dużych ilości danych dla systemu ERP ODL nie stanowi problemu, gdyż raporty mogą być generowane automatycznie oraz prezentowane w czytelny sposób. Nasze rozwiązanie posiada także moduł księgowy, dzięki któremu użytkownik otrzymuje wszelkie, niezbędne zestawienia księgowe.
01 \ Raporty operacyjne
System ERP ODL udostępnia informacje w formie interaktywnych raportów, których układ może być dostosowany do własnych preferencji, a dane agregowane przez funkcję grupowania. Wyniki uzyskane w ten sposób mogą być w prosty sposób przeniesione do arkusza kalkulacyjnego w celu ich dalszej analizy. Każdy raport udostępnia funkcję „drill down”, dzięki czemu możliwe jest bezpośrednie dotarcie do dokumentu źródłowego.
02 \ Hurtownia danych
System ERP ODL udostępnia pośrednią bazę danych, której zawartość jest na bieżąco aktualizowana z bazy operacyjnej. Ta pośrednia baza tworzy przejrzyste środowisko zagregowanych kluczowych danych, co pozwala na łatwe generowanie dowolnych raportów dowolnymi narzędziami, nie obciążając centralnej – operacyjnej bazy danych.
03 \ Business Intelligence
Rynek IT oferuje wiele zaawansowanych rozwiązań służących analizie dużej ilości danych. Przekrojowe, złożone, obejmujące duże zakresy danych raporty mogą być generowane automatycznie i prezentowane w przystępny sposób. ODL zintegrował swoją hurtownię danych ze światowej klasy rozwiązaniem firmy Tableau Software.
04 \ Raporty księgowe
Na podstawie danych gromadzonych w module księgowym systemu ERP ODL użytkownik uzyskuje wszelkie potrzebne do sprawozdawczości zestawienia księgowe. Ich układ jest dostosowany do wymagań przedsiębiorstwa.
Poznaj opinie naszych klientów:
Dzięki wdrożeniu systemu ERP firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.
Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.