Przejdź do głównej treści

Producent systemu ERP - Program sprzedażowy dla firm

Licencje na oprogramowanie ODL

System ERP ODL jest rozwiązaniem dedykowanym dla firm z branży retail, działających w modelu centrala i sieć salonów sprzedaży. Składa się z modułów o własnych nazwach handlowych, z których komponujemy indywidualnie dobrane, zintegrowane rozwiązania.
Stosujemy trzy typy licencji – stanowiskowe, serwerowe i na urządzenie.
  • Licencje stanowiskowe określają maksymalną liczbę użytkowników, którzy mogą być jednocześnie zalogowani do konkretnego modułu, bez ograniczenia ilości komputerów z zainstalowanym systemem.
  • Licencje serwerowe pozwalają na jednoczesną pracę nielimitowanej liczby użytkowników.
  • Licencje na urządzenie pozwalają na korzystanie z aplikacji na konkretnym urządzeniu mobilnym.
Oferujemy możliwość jednorazowego zakupu licencji wieczystych lub opłacania subskrypcji za korzystanie z oprogramowania jako usługi. Dostępność typów licencjonowania dla poszczególnych modułów obrazuje poniższa tabela.
PolkaSQL
  • Licencja stanowiskowa
  • Zakup lub subskrypcja
  • Sieć sklepów detalicznych

    Zarządzanie siecią sklepów
    System ERP ODL to kompletne oprogramowanie do zarządzania siecią sklepów i prowadzenia sprzedaży detalicznej. Łączy w sobie klasyczne funkcje systemu ERP i systemu kasowego. Pozwala na centralne zarządzanie zadaniami realizowanymi przez sieć sklepów detalicznych, realizując m. in. takie procesy jak zatowarowanie, sprzedaż i obsługa Klienta, raportowanie wyników czy automatyczne księgowanie transakcji.
  • Magazyny i logistyka

    Zarządzanie magazynem
    W miejsce tradycyjnego podejścia do magazynów, w systemie ERP ODL magazyny są traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Fakt istnienia w systemie wielu magazynów jest niezauważalny dla użytkowników realizujących procesy związane z przepływem towarów. Wszystkie ruchy magazynowe dzieją się w tle, pozwalając użytkownikom skoncentrować się na czynnościach związanych z obsługą Klienta, czy z zatowarowaniem sklepów.
  • Sprzedaż B2B

    Obsługa klienta biznesowego
    Dla grupy klientów biznesowych narzędziem strategii Omnichannel jest platforma B2B. Pozwala ona na prezentację produktów wraz z ich opisami, zdjęciami i cenami wyłącznie dla zalogowanych, zdefiniowanych użytkowników. Rozwiązanie pozwala na wykorzystanie funkcji takich jak złożenie zamówienia z wykorzystaniem zadeklarowanej polityki cenowej, bieżąca informacja o wystawionych dokumentach czy stan zadłużenia. Zarówno zamówienia złożone na platformie B2B, jak i informacje pochodzące z systemu ERP są wymieniane automatycznie.
  • Raporty i analiza

    Generowanie raportów
    System ERP ODL daje możliwość generowania wielu przekrojowych raportów, które ułatwiają podejmowanie decyzji związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Uzyskane wyniki mogą być w prosty sposób przeniesione do arkusza kalkulacyjnego, co ułatwia ich dalszą analizę. System zawiera gotowe raporty, w których sposób prezentacji danych użytkownik może dostosować do swoich potrzeb. Istnieje także możliwość rozbudowania listy raportów na indywidualne zamówienie klienta.
  • Zakupy

    Optymalizacja procesu zakupów
    Jednym z ważniejszych parametrów funkcjonowania firmy jest optymalizacji procesu zakupów. Optymalizacji podlegają: decyzje o wyborze asortymentu, dostawcy, koszty utrzymywania stanów magazynowych czy terminowość i jakość dostaw oraz wiele innych.
PolkaSQL POS
  • Licencja stanowiskowa
  • Zakup lub subskrypcja
  • Sieć sklepów detalicznych

    Zarządzanie siecią sklepów
    Interfejs systemu sprzedaży detalicznej POS został opracowany w taki sposób, aby ułatwiał użytkownikowi wykonywanie codziennych obowiązków. Kolejne etapy pracy realizowanego procesu są niezwykle intuicyjne, a ilość kliknięć zredukowana do minimum. W oknie POS użytkownik ma dostęp do wszystkich akcji niezbędnych do pracy w sklepie: sprzedaż towarów, informacje o kliencie, przyjmowanie zwrotów, wypożyczeń czy reklamacji, nie wychodząc z głównego okna sprzedaży. Dzięki temu użytkownik może skupić się na obsłudze Klienta, a nie samego systemu.
  • Magazyny i logistyka

    W miejsce tradycyjnego podejścia do magazynów, w systemie ERP ODL magazyny są traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Fakt istnienia w systemie wielu magazynów jest niezauważalny dla użytkowników realizujących procesy związane z przepływem towarów. Wszystkie ruchy magazynowe dzieją się w tle, pozwalając użytkownikom skoncentrować się na czynnościach związanych z obsługą Klienta, czy z zatowarowaniem sklepów.
mPolka
  • Licencja na urządzenie
  • Subskrypcja
  • Mobilne wsparcie sprzedaży

    mPolka to innowacyjna propozycja ODL dla klientów z branży retail, oferująca możliwość podniesienia jakości obsługi klienta na kolejny poziom dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii mobilnej. mPolka jest narzędziem pomagającym asystować klientowi w zakupach.

    Aplikacja udostępnia niezbędne informacje i główne funkcje związane z obsługą klienta w dowolnym miejscu w salonie. Sprzedawca staje się mobilny, czyli taki jakiego oczekuje współczesny klient. Dodatkowo możliwość podłączenia do mPolka drukarki fiskalnej lub jej instalacji na kasie fiskalnej Novitus Next pozawala wykorzystać ją jako pełnoprawne stanowisko kasowe. Może to mieć zastosowanie np. w salonach podczas wzmożonego ruchu, na targach, pokazach mody itp.

    Pierwotnym celem wprowadzenia na rynek produktu było wsparcie pracowników salonów sprzedaży w kreowaniu przyjemnych doświadczeń dla coraz bardziej wymagających klientów czyli zaoferowania im więcej niż tylko zeskanowanie przyniesionego do kasy produktu i przyjęcie zapłaty.

    Z perspektywy nowej rzeczywistości handlowej związanej ze stanem epidemii sprzedaż w kanale e-commerce nabrała nowego tempa. Wyzwaniem jest obecnie terminowa realizacja zamówień. Dzięki wbudowanemu skanerowi kodów kreskowych i dostępowi do dokumentów wysyłki aplikacja mPolka wspomaga pracowników podczas kompletacji zamówień, istotnie przyspieszając ten proces.

    Obowiązujący w salonach sprzedaży reżim sanitarny stwarza pewne trudności w zakresie gromadzenia się klientów wokół stanowiska sprzedaży. Aplikacja mPolka uruchomiona na tablecie w salonie ma potencjał, aby stać się stanowiskiem samoobsługi dla klientów, którzy mogą się samodzielnie zarejestrować w programie lojalnościowym, sprawdzić czy dany produkt jest w magazynie w poszukiwanym rozmiarze lub złożyć reklamację.
EwkaSQL
  • Licencja stanowiskowa
  • Zakup lub subskrypcja
  • Finanse i księgowość

    Moduł finansowo-księgowy przeznaczony jest do prowadzenia, zgodnie z ustawą o rachunkowości, pełnej ewidencji księgowej oraz zarządczej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie skupia w sobie funkcjonalności sprawozdań finansowych, rachunkowości zarządczej oraz analizy, które umożliwiają uzyskiwanie przekrojowej wiedzy na temat kondycji finansowej firmy.
  • Rachunkowość zarządcza

    Czasami analiza stanu przedsiębiorstwa, oparta na zapisach podstawowego planu kont, nie jest wystarczająca. Moduł Systemu ERP ODL – EwkaSQL Rachunkowość Zarządcza daje do dyspozycji elastyczne i wysokowydajne narzędzie: konta analizy profilowej. Należy je traktować, jako alternatywny plan kont, dający możliwość zastosowania innego układu zapisów zdarzeń gospodarczych, niż to wynika z polskiej ustawy o rachunkowości, czy przepisów podatkowych.
  • Raporty i analiza

    System ERP ODL daje możliwość generowania wielu przekrojowych raportów, które ułatwiają podejmowanie decyzji związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Uzyskane wyniki mogą być w prosty sposób przeniesione do arkusza kalkulacyjnego, co ułatwia ich dalszą analizę. System zawiera gotowe raporty, w których sposób prezentacji danych użytkownik może dostosować do swoich potrzeb. Istnieje także możliwość rozbudowania listy raportów na indywidualne zamówienie klienta.
ODL Środki trwałe
  • Licencja stanowiskowa
  • Zakup lub subskrypcja
  • Środki trwałe

    Środki Trwałe są modułem wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem w zakresie ewidencji, amortyzacji i inwentaryzacji składników majątku. Moduł pozwala zachować kontrolę nad środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz niskocennymi składnikami majątku należącymi do firmy. Szerokie możliwości wyboru form amortyzacji oraz określania wysokości odpisów amortyzacyjnych pozwalają na efektywne zarządzanie majątkiem firmy zgodnie z obowiązującym polskim prawem podatkowym i bilansowym oraz MSR.
Mobilny magazynier
  • Licencja na urządzenie
  • Zakup lub subskrypcja
  • Magazyny i logistyka

    W miejsce tradycyjnego podejścia do magazynów, w systemie ERP ODL magazyny są traktowane jako elementy obiegu dokumentów. Fakt istnienia w systemie wielu magazynów jest niezauważalny dla użytkowników realizujących procesy związane z przepływem towarów. Wszystkie ruchy magazynowe dzieją się w tle, pozwalając użytkownikom skoncentrować się na czynnościach związanych z obsługą Klienta, czy z zatowarowaniem sklepów.
EDI
  • Licencja serwerowa
  • Zakup
  • Electronic Data Interchange

    System ERP ODL umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów w standardzie EDI (Electronic Data Interchange), miedzy podmiotami gospodarczymi, np. firmami handlowymi. Zastosowanie rozwiązania EDI to wymierne korzyści w obszarze zaopatrzenia, sprzedaży, logistyki i finansów. Redukcja kosztów, wyeliminowanie błędów, przyspieszenie procedur handlowych, usprawnienie obiegu płatności, skrócenie czasu realizacji zamówień i optymalizacja zapasów.
CRM-SQL
  • Licencja stanowiskowa lub serwerowa
  • Zakup lub subskrypcja
  • Customer Relationship Management

    Moduł CRM przeznaczony jest do zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami. Kluczową wartością CRM jest dostęp do informacji o istotnych zdarzeniach związanych z Klientem dla wszystkich użytkowników programu. Oprogramowanie umożliwia: rejestrację i kontrolę wszelkich zdarzeń związanych z Klientami, rejestrację i kontrolę zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi Klientów czy monitorowanie projektów. Wdrożenie modułu CRM pozwala podnosić jakość obsługi, jednocześnie przynosząc oszczędność czasu w procesach komunikacji wewnętrznej. Odpowiednio zaprojektowana baza danych kontrahentów i potencjalnych Klientów może także stać się cennym narzędziem w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych.
  • Licencje na oprogramowanie bazodanowe SQL Anywhere

    System ERP ODL działa w oparciu o wysokowydajne oprogramowanie bazodanowe SQL Anywhere, które podlega odrębnemu licencjonowaniu, podobnie jak oprogramowanie ODL w dwóch możliwych wariantach – licencje stanowiskowe oraz serwerowe (na procesor).

    W przypadku licencji stanowiskowych wymagany jest każdorazowo zakup jednego serwera oraz stanowisk tzw. „klienckich” w liczbie odpowiadającej jednoczesnym użytkowników oprogramowania ODL.

    W przypadku licencji na procesor nie ma ograniczeń liczby użytkowników, ograniczeniu podlega liczba procesorów na fizycznej lub wirtualnej maszynie.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Nasi eksperci odpowiedzą na każde Twoje pytanie. Aby poznać wszystkie możliwości Systemu ERP ODL, umów się na bezpłatną prezentację.