Skip to main content

Producent systemu ERP - Program sprzedażowy dla firm

Obsługa serwisu

System ERP ODL ułatwia realizację wyzwania, jakim jest zapewnienie wysokiej jakości serwisu przy zachowaniu terminowości usług i jednoczesnej optymalizacji kosztów
Sprawniejsza obsługa zgłoszeń serwisowych
Moduł serwisowy systemu ERP ODL znacząco usprawnia obsługę procesów serwisowych, pozwalając na odwzorowanie parametrów usług określonych w umowach z Klientami, takich jak okresy gwarancji czy terminy przeglądów.
Zgłoszenia serwisowe rejestrowane są w systemie, dzięki czemu możliwe jest monitorowanie ich statusu czy automatyczne mailowe przypominanie pracownikom o ważnych terminach.
Moduł serwisowy

System pozwala definiować parametry dokumentu serwisowego, takie jak typy usług do wykonania i części zamienne z możliwością wyboru opcji serwisu – gwarancyjny, pogwarancyjny lub mieszany. Moduł serwisowy jest zintegrowany systemowo z magazynem, dzięki czemu zamknięcie dokumentu serwisowego stanowi podstawę do wystawienia na jego podstawie odpowiedniego dokumentu sprzedaży i wydania.

Prowadzenie pełnej ewidencji prac serwisowych w systemie zapewnia łatwy dostęp do wymaganych raportów i zestawień, dzięki którym można analizować koszty napraw gwarancyjnych i opłacalność usług serwisowych, szybko odpowiadać na zadawane przez Klienta pytania dotyczące stanu jego zgłoszeń i  rozliczać pracowników z wykonywanej pracy i jej jakości.

Chcesz wiedzieć o ile przyspieszysz obsługę posprzedażową dzięki systemowi ERP ODL?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Nasi eksperci odpowiedzą na każde Twoje pytanie. Aby poznać wszystkie możliwości Systemu ERP ODL, umów się na bezpłatną prezentację.