Oprogramowanie POS dla sklepów odzieżowych

Salony sprzedaży i sieci sklepów detalicznych z branży odzieżowej czy obuwniczej stają się znacznie prostsze w zarządzaniu, jeśli funkcjonują w obrębie systemu nadzorującego wszystkie kluczowe procesy. Stworzone przez nas oprogramowanie POS znacząco usprawnia kontrolę nad każdym sklepem oraz wszystkimi pracownikami, zostało także wyposażone w liczne funkcje specyficzne dla branży.

Spośród funkcji, w które wyposażyliśmy nasze oprogramowanie POS, na szczególną uwagę zasługują funkcjonalności istotnie usprawniające proces składania zamówienia towaru, zarządzania zatowarowaniem poszczególnych salonów oraz wszystkimi kartotekami towarów. Pozwalają one znacznie zaoszczędzić czas i efektywniej zarządzać sklepem lub ich siecią.

Wartościowe funkcje dla systemu

Program POS ODL pozwala między innymi automatycznie generować kody kreskowe, tworzyć szczegółowe raporty czy zakładać kartoteki poszczególnych wersji danego produktu (np. na bazie kolorów albo rozmiarów danego modelu odzieży, galanterii czy obuwia). Pełne spektrum dostępnych funkcji jest znacznie szersze, dzięki czemu oferowane przez nas rozwiązanie sprawdzi się doskonale w każdej sieci sklepów detalicznych w branży odzieżowej i obuwniczej.

Funkcje systemu specyficzne dla branży
Galanteria
  • Dedykowane parametry kartotek towarów: kolekcje/sezony/kolory/rozmiary/producenci/marki itp.
  • Usprawnienie przy zakładaniu kartotek towarów, dzięki możliwości rejestracji konkretnego modelu i określeniu jego rozmiarów/ kolorów itp.
  • Definiowanie wielu różnych rozmiarówek
  • Zautomatyzowane zakładanie wielu kartotek (rozmiary/kolory) dla jednego modelu
  • Automatyczne generowanie kodów kreskowych dla poszczególnych kolorów i rozmiarów
  • Zarządzanie cenami na poziomie modeli, a nie poszczególnych rozmiarów
  • Możliwość zarządzania zatowarowaniem salonów w oparciu o kartony zbiorcze modeli
  • Wsparcie dla planowania zamówień i zakupów towarów sezonowych i carry over
  • Wystawianie dokumentów przy użyciu modeli, a nie rozmiarów
  • Raporty zarówno według modeli jak i w rozbiciu na rozmiary
  • Systematyka definiowania własnych nazw i symboliki towarów w oparciu o dane modelu
Uniwersalne funkcje systemu dla branży retail
  • Etykietowanie towarów i kartonów z możliwością wydruku zdjęć/piktogramów
  • Definiowanie opakowań zbiorczych dla przyjęć i dystrybucji towarów
  • Wsparcie dla przesunięć magazynowych pomiędzy salonami sprzedaży – zatowarowanie salonów, replenishment
  • Przeceny i akcje promocyjne
  • Możliwość wglądu w historię zakupów klienta i określenie jego zainteresowań
  • Reklamacje klientowskie i przedsprzedażne
  • Programy lojalnościowe, wsparcie dla zarządzania relacjami z klientami
  • Alerty marketingowe
  • Karty upominkowe
  • Kontrola i zarządzanie pracownikami
  • Obsługa komisu
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • identyfikacja kartotek towarów z uwzględnieniem:  kolorów, kolekcji, sezonów, wzorów, materiałów, marek,  producentów, itp.
  • Możliwe jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru po numerach seryjnych
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Zdjęcia, opisy towarów
  • Sklep w strefie wolnocłowej

Inne

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?

Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.