Oprogramowanie dla branży jubilerskiej

Funkcje systemu specyficzne dla branży
  • Dedykowane parametry kartotek towarów: masa /rozmiar /liczba karatów /kolekcje /próby
  • Ważenie towarów przy przyjęciu i uzupełnianie specyficznych danych każdej sztuki: masa, liczba karatów, rozmiar, rodzaj kamieni itp.
  • Definiowanie prywatnej polityki wyliczania cen sprzedaży towarów w zależności od: ceny zakupu, masy, ceny złota, zadeklarowanej ceny za gram i marży
  • Wydruk etykiet jubilerskich i usprawnianie oklejania towarów
  • Ewidencja sprzedaży i magazynu w gramach i sztukach
  • Jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru
  • Obsługa limitacji zegarków
  • Wydruk certyfikatów
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • Wydruki dokumentów i raportów z informacją o masach towarów
Uniwersalne funkcje systemu dla branży retail
  • Etykietowanie towarów i kartonów z możliwością wydruku zdjęć/piktogramów
  • Definiowanie opakowań zbiorczych dla przyjęć i dystrybucji towarów
  • Wsparcie dla przesunięć magazynowych pomiędzy salonami sprzedaży – zatowarowanie salonów, replenishment
  • Przeceny i akcje promocyjne
  • Możliwość wglądu w historię zakupów klienta i określenie jego zainteresowań
  • Reklamacje klientowskie i przedsprzedażne
  • Programy lojalnościowe, wsparcie dla zarządzania relacjami z klientami
  • Alerty marketingowe
  • Karty upominkowe
  • Kontrola i zarządzanie pracownikami
  • Obsługa komisu
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • identyfikacja kartotek towarów z uwzględnieniem: kolorów, kolekcji, sezonów, wzorów, materiałów, marek, producentów, itp.
  • Możliwe jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru po numerach seryjnych
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Zdjęcia, opisy towarów
  • Sklep w strefie wolnocłowej

Sprawdź nasze oprogramowanie dla jubilerów

Inne

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?

Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.