Moduł CRM

Moduł CRM przeznaczony jest do zarządzania relacjami z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami. Kluczową wartością CRM jest dostęp do informacji o istotnych zdarzeniach związanych z Klientem dla wszystkich użytkowników CRM. ERP umożliwia: rejestrację i kontrolę wszelkich zdarzeń związanych z Klientami, rejestrację i kontrolę zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi Klientów czy monitorowanie projektów. Wdrożenie modułu CRM w ERP pozwala podnosić jakość obsługi, jednocześnie przynosząc oszczędność czasu w procesach komunikacji wewnętrznej. Odpowiednio zaprojektowana baza danych kontrahentów i potencjalnych Klientów może także stać się cennym narzędziem w planowaniu i realizowaniu działań marketingowych.

Chcesz dowiedzieć się ile czasu oszczędzisz dzięki wdrożeniu modułu CRM w swojej firmie?

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu WYŁĄCZNIE w zakresie niezbędnym do przygotowania odpowiedzi/oferty, zgodnie ze złożonym w formularzu zapytaniem.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, na podany powyżej adres poczty elektronicznej, wysyłanych przez ODL Sp. z o.o.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?
Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.