E-commerce – Oprogramowanie dla branży retail (handlu detalicznego)

System ERP ODL to program ułatwiający przepływ informacji w całej sieci sprzedaży, począwszy od sklepów stacjonarnych, aż po e-commerce. Łatwe jest również zintegrowanie go z popularnymi sklepami internetowymi. Zamówienia on-line są rejestrowane automatycznie w odpowiednich magazynach. Ponadto System ERP ODL ułatwia obsługę listów przewozowych. Dzięki platformie B2B, automatycznie synchronizującej dane z systemem ERP, grupa klientów biznesowych posiada dostęp do aktualnych informacji, które mogą być jej w danej chwili potrzebne.

Chcesz wiedzieć o ile przyspieszysz obsługę w swoich sklepach dzięki systemowi ERP?

01 \ Omnichannel

System umożliwia realizacje strategii Omnichannel. Centralna baza danych, czyli jedno centrum dowodzenia, w tradycyjnym sklepie czy na www, pozwala aby Klient, jego transakcje, status jego reklamacji czy punkty programu lojalnościowego były dostępne w całej sieci sprzedaży.

02 \ Platforma B2B

Dla grupy Klientów biznesowych narzędziem strategii Omnichannel jest platforma B2B. Pozwala ona na prezentację produktów wraz z ich opisami, zdjęciami i cenami wyłącznie dla zalogowanych, zdefiniowanych użytkowników. Rozwiązanie pozwala na wykorzystanie funkcji takich jak złożenie zamówienia z wykorzystaniem zadeklarowanej polityki cenowej, bieżąca informacja o wystawionych dokumentach czy stan zadłużenia. Zarówno zamówienia złożone na platformie B2B, jak i informacje pochodzące z systemu ERP są wymieniane automatycznie. Dział Obsługi Klienta ma znacznie mniej czynności do wykonania, a ten sam zespół może obsłużyć większą liczbę transakcji.

Wersja Demo – demonstracyjna

Jeżeli chcieliby Państwo przetestować platformę B2B ODL zapraszamy do kontaktu z działem handlowym ODL: handlowy@odl.com.pl lub (22) 664 56 61, w celu uzyskania danych do logowania do wersji DEMO.

03 \ Integracja ze sklepami

Otwartość systemu i opracowane API zapewnia, że system można łatwo zintegrować z popularnymi na rynku sklepami internetowymi. Dane na temat towarów, kategorii, stanów magazynowych, systemów lojalnościowych oraz wszystkie inne informacje zawarte w systemie ODL mogą być wysłane jako dane wejściowe do sklepu internetowego. Zamówienia spływające do systemu ODL z jednego lub kilku sklepów www są rejestrowane w odpowiednich magazynach, zgodnie z przyjętymi zasadami realizacji zamówień, łącznie z obsługą listów przewozowych.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?
Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.