System ERP ODL to program ułatwiający przepływ informacji w całej sieci sprzedaży, począwszy od sklepów stacjonarnych, aż po e-commerce. Łatwe jest również zintegrowanie go z popularnymi sklepami internetowymi. Zamówienia on-line są rejestrowane automatycznie w odpowiednich magazynach. Ponadto System ERP ODL ułatwia obsługę listów przewozowych. Dzięki platformie B2B, automatycznie synchronizującej dane z systemem ERP, grupa klientów biznesowych posiada dostęp do aktualnych informacji, które mogą być jej w danej chwili potrzebne.
01 \ Omnichannel
System umożliwia realizacje strategii Omnichannel. Centralna baza danych, czyli jedno centrum dowodzenia, w tradycyjnym sklepie czy na www, pozwala aby Klient, jego transakcje, status jego reklamacji czy punkty programu lojalnościowego były dostępne w całej sieci sprzedaży.
02 \ Platforma B2B
Dla grupy Klientów biznesowych narzędziem strategii Omnichannel jest platforma B2B. Pozwala ona na prezentację produktów wraz z ich opisami, zdjęciami i cenami wyłącznie dla zalogowanych, zdefiniowanych użytkowników. Rozwiązanie pozwala na wykorzystanie funkcji takich jak złożenie zamówienia z wykorzystaniem zadeklarowanej polityki cenowej, bieżąca informacja o wystawionych dokumentach czy stan zadłużenia. Zarówno zamówienia złożone na platformie B2B, jak i informacje pochodzące z systemu ERP są wymieniane automatycznie. Dział Obsługi Klienta ma znacznie mniej czynności do wykonania, a ten sam zespół może obsłużyć większą liczbę transakcji.
Wersja Demo – demonstracyjna
Jeżeli chcieliby Państwo przetestować platformę B2B ODL zapraszamy do kontaktu z działem handlowym ODL: handlowy@odl.com.pl lub (22) 664 56 61, w celu uzyskania danych do logowania do wersji DEMO.
03 \ Integracja ze sklepami
Otwartość systemu i opracowane API zapewnia, że system można łatwo zintegrować z popularnymi na rynku sklepami internetowymi. Dane na temat towarów, kategorii, stanów magazynowych, systemów lojalnościowych oraz wszystkie inne informacje zawarte w systemie ODL mogą być wysłane jako dane wejściowe do sklepu internetowego. Zamówienia spływające do systemu ODL z jednego lub kilku sklepów www są rejestrowane w odpowiednich magazynach, zgodnie z przyjętymi zasadami realizacji zamówień, łącznie z obsługą listów przewozowych.
Poznaj opinie naszych klientów:
Dzięki wdrożeniu systemu ERP firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.
Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.