EDI (Electronic Data Interchange) – Elektroniczna Wymiana Danych. Jest to technologia obiegu i wymiany dokumentów między różnymi aplikacjami współpracujących partnerów handlowych.
System ERP ODL umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów w standardzie systemu EDI.
Dostarczamy niezbędne komponenty pozwalające na odbiór i wysyłanie dokumentów sprzedaży i zamówień do niezależnych podmiotów gospodarczych, np. duże sieci handlowe, hipermarkety.
Zastosowanie systemu EDI to wymierne korzyści w obszarze zaopatrzenia, sprzedaży, logistyki i finansów. Redukcja kosztów, wyeliminowanie błędów, przyspieszenie procedur handlowych, usprawnienie obiegu płatności, skrócenie czasu realizacji zamówień i optymalizacja zapasów.
Poznaj opinie naszych klientów:
Dzięki wdrożeniu systemu ERP firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.
Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.