Aby inwestycja w system erp retail mogła się szybko zwrócić polecamy wziąć pod uwagę dostawcę sprawdzonego w Państwa branży. Programy ERP powinny być tworzone z myślą o ich późniejszym stosowaniu w konkretnym sektorze rynku.

Odzież / Galanteria / Obuwie

Funkcje systemu specyficzne dla branży
Galanteria
  • Dedykowane parametry kartotek towarów: kolekcje/sezony/kolory/rozmiary/producenci/marki itp.
  • Usprawnienie przy zakładaniu kartotek towarów, dzięki możliwości rejestracji konkretnego modelu i określeniu jego rozmiarów/ kolorów itp.
  • Definiowanie wielu różnych rozmiarówek
  • Zautomatyzowane zakładanie wielu kartotek (rozmiary/kolory) dla jednego modelu
  • Automatyczne generowanie kodów kreskowych dla poszczególnych kolorów
    i rozmiarów
  • Zarządzanie cenami na poziomie modeli, a nie poszczególnych rozmiarów
  • Możliwość zarządzania zatowarowaniem salonów w oparciu o kartony zbiorcze modeli
  • Wsparcie dla planowania zamówień i zakupów towarów sezonowych i carry over
  • Wystawianie dokumentów przy użyciu modeli, a nie rozmiarów
  • Raporty zarówno według modeli jak i w rozbiciu na rozmiary
  • Systematyka definiowania własnych nazw i symboliki towarów w oparciu o dane modelu
Uniwersalne funkcje systemu dla branży retail
  • Etykietowanie towarów i kartonów z możliwością wydruku zdjęć/piktogramów
  • Definiowanie opakowań zbiorczych dla przyjęć i dystrybucji towarów
  • Wsparcie dla przesunięć magazynowych pomiędzy salonami sprzedaży – zatowarowanie salonów, replenishment
  • Przeceny i akcje promocyjne
  • Możliwość wglądu w historię zakupów klienta i określenie jego zainteresowań
  • Reklamacje klientowskie i przedsprzedażne
  • Programy lojalnościowe, wsparcie dla zarządzania relacjami z klientami
  • Alerty marketingowe
  • Karty upominkowe
  • Kontrola i zarządzanie pracownikami
  • Obsługa komisu
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • identyfikacja kartotek towarów z uwzględnieniem: kolorów, kolekcji, sezonów, wzorów, materiałów, marek, producentów, itp.
  • Możliwe jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru po numerach seryjnych
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Zdjęcia, opisy towarów
  • Sklep w strefie wolnocłowej

 Biżuteria i zegarki

Funkcje systemu specyficzne dla branży
Oprogramowanie dla sklepów z zegarkami
  • Dedykowane parametry kartotek towarów: masa/rozmiar /liczba karatów/kolekcje/próby
  • Ważenie towarów przy przyjęciu i uzupełnianie specyficznych danych każdej sztuki: masa, liczba karatów, rozmiar, rodzaj kamieni itp.
  • Definiowanie prywatnej polityki wyliczania cen sprzedaży towarów w zależności od: ceny zakupu, masy, ceny złota, zadeklarowanej ceny za gram i marży
  • Wydruk etykiet jubilerskich i usprawnianie oklejania towarów
  • Ewidencja sprzedaży i magazynu jednocześnie w gramach i sztukach
  • Jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru
  • Integracja z wagami jubilerskimi, metkownicami, drukarkami etykiet. Predefiniowane etykiety /zawieszki
  • Rozbudowany moduł zarządzania sprzedażą hurtową w sztukach i gramach
  • Serwis – naprawy biżuterii
  • Obsługa limitacji zegarków
  • Wydruk certyfikatów
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • Wydruki dokumentów i raportów z informacją o masach towarów
Uniwersalne funkcje systemu dla branży retail
  • Etykietowanie towarów i kartonów z możliwością wydruku zdjęć/piktogramów
  • Definiowanie opakowań zbiorczych dla przyjęć i dystrybucji towarów
  • Wsparcie dla przesunięć magazynowych pomiędzy salonami sprzedaży – zatowarowanie salonów, replenishment
  • Przeceny i akcje promocyjne
  • Możliwość wglądu w historię zakupów klienta i określenie jego zainteresowań
  • Reklamacje klientowskie i przedsprzedażne
  • Programy lojalnościowe, wsparcie dla zarządzania relacjami z klientami
  • Alerty marketingowe
  • Karty upominkowe
  • Kontrola i zarządzanie pracownikami
  • Obsługa komisu
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • identyfikacja kartotek towarów z uwzględnieniem: kolorów, kolekcji, sezonów, wzorów, materiałów, marek, producentów, itp.
  • Możliwe jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru po numerach seryjnych
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Zdjęcia, opisy towarów
  • Sklep w strefie wolnocłowej

Wyposażenie wnętrz (dla domu)

Funkcje systemu specyficzne dla branży
wyposażenie wnętrz
  • Elektroniczne pobieranie aktualnego asortymentu i cenników od producentów
  • Okresowe raporty sprzedaży dla producentów w ich indywidualnych formatach
  • Informacja o dodatkowych elementach z kompletu/kolekcji podczas zakupu towaru przez Klienta
  • Zamówienia personalizowane – określenie specyficznych parametrów: kolory, wymiary, wykończenie, użyte materiały wraz z przekazaniem zamówienia do producenta i rezerwacja wyłącznie dla zamawiającego klienta
  • Zdefiniowanie unikalności partii produkcyjnych towarów (ten sam rozmiar, odcień)
  • Bezproblemowe zarządzenie zamawianiem towaru od producenta, podczas wprowadzania na rynek kolejnych wersji produktu
  • utylizacja i KGO
Uniwersalne funkcje systemu dla branży retail
  • Etykietowanie towarów i kartonów z możliwością wydruku zdjęć/piktogramów
  • Definiowanie opakowań zbiorczych dla przyjęć i dystrybucji towarów
  • Wsparcie dla przesunięć magazynowych pomiędzy salonami sprzedaży – zatowarowanie salonów, replenishment
  • Przeceny i akcje promocyjne
  • Możliwość wglądu w historię zakupów klienta i określenie jego zainteresowań
  • Reklamacje klientowskie i przedsprzedażne
  • Programy lojalnościowe, wsparcie dla zarządzania relacjami z klientami
  • Alerty marketingowe
  • Karty upominkowe
  • Kontrola i zarządzanie pracownikami
  • Obsługa komisu
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • identyfikacja kartotek towarów z uwzględnieniem: kolorów, kolekcji, sezonów, wzorów, materiałów, marek, producentów, itp.
  • Możliwe jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru po numerach seryjnych
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Zdjęcia, opisy towarów
  • Sklep w strefie wolnocłowej

Znamy retail, więc wiemy czego potrzebujesz.

Uniwersalne funkcje systemu dla branży retail
Branże inne
  • Etykietowanie towarów i kartonów z możliwością wydruku zdjęć/piktogramów
  • Definiowanie opakowań zbiorczych dla przyjęć i dystrybucji towarów
  • Wsparcie dla przesunięć magazynowych pomiędzy salonami sprzedaży – zatowarowanie salonów, replenishment
  • Przeceny i akcje promocyjne
  • Możliwość wglądu w historię zakupów klienta i określenie jego zainteresowań
  • Reklamacje klientowskie i przedsprzedażne
  • Programy lojalnościowe, wsparcie dla zarządzania relacjami z klientami
  • Alerty marketingowe
  • Karty upominkowe
  • Kontrola i zarządzanie pracownikami
  • Obsługa komisu
  • Definiowanie powiązań towarów z konkretnymi opakowaniami (pudełko, torba), przypomnienie o dołączeniu gwarancji
  • identyfikacja kartotek towarów z uwzględnieniem: kolorów, kolekcji, sezonów, wzorów, materiałów, marek, producentów, itp.
  • Możliwe jednoznaczne identyfikowanie każdej sztuki towaru po numerach seryjnych
  • Generowanie kodów kreskowych
  • Zdjęcia, opisy towarów
  • Sklep w strefie wolnocłowej

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.