Wielowalutowość

Międzynarodowe transakcje handlowe stanowią chleb powszedni współczesnej przedsiębiorczości powodując jednocześnie, że procesy finansowe w firmach stają się bardziej złożone i trudniejsze do kontroli. System ODL ERP dostarcza mechanizmy efektywnego zarządzania polityką cenową w obrocie z kontrahentami zagranicznymi  i krajowymi.

Chcesz wiedzieć jak łatwo możesz obsługiwać transakcje międzynarodowe dzięki ERP ODL?

01 \ Wielowalutowość

System umożliwia utrzymywanie zakupowych cenników walutowych, które służą do składania zamówień do dostawców zagranicznych i prowadzenia z nimi kontaktów handlowych na uzgodnionych warunkach cenowych. Walutowe cenniki dostawców wygodnie mogą posłużyć do zarządzania warunkami handlowymi odbiorców zarówno krajowych, jak i zagranicznych – odbiorcy mogą mieć zarejestrowane własne cenniki w dowolnych walutach.

Dokumenty sprzedaży mogą być wystawiane w PLN lub w dowolnych walutach, a ceny wyliczane są na bieżąco z cen indywidualnego cennika walutowego klienta i wskazanego kursu waluty.

Kursy walut pobierane są automatycznie ze stron internetowych.

W systemie można rejestrować zamówienia w walucie, a później wielokrotnie je realizować wystawiając kolejne faktury zaliczkowe w walucie lub w PLN, program wylicza różnice kursowe.

Na wydrukach faktur zaliczkowych i końcowych system drukuje wymagane prawem klauzule wyszczególniające kolejne fazy rozliczenia kontraktu.

Masz pytanie?

Zadzwoń: (22) 664 56 61

lub wypełnij poniższy formularz

Zgadzam się na otrzymywanie od spółki ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 informacji handlowych (m.in. ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.) na podany w powyższym formularzu adres poczty elektronicznej.

Zgadzam się na używanie przez spółkę ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41 telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego. (m.in. kontaktowanie się na podany w powyższym formularzu numer telefonu celem przedstawienia informacji dotyczących ofert handlowych oraz informacji o systemach i usługach oferowanych przez spółkę ODL Sp. z o.o.).

O powyższe zgody prosimy ze względu na przepisy dotyczące przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (m.in. pocztą elektroniczną) zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisy dotyczące wykorzystywania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego (przez co należy rozumieć m.in. telefony stacjonarne, telefony komórkowe, tablety, komputery) zawarte w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, aby nasi przedstawiciele mogli się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie celem przekazywania Państwu informacji handlowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie spółka ODL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Cokołowej 41. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez administratora znajdują się w polityce prywatności.

Poznaj opinie naszych klientów:

Dzięki wdrożeniu systemu ERP  firmy ODL wyeliminowano błędy wynikające z ręcznego wprowadzania informacji sprzedażowych, a pracownicy salonów mogą zajmować się obsługą klienta na najwyższym poziomie, a nie wypełnianiem raportów.

Joanna Schilf Menedżer ds. Logistyki i Zakupów, Ceramica Group Sp. z o.o.

Bądź na bieżąco – wiadomości z bloga.

Poszukujesz rozwiązania ERP dla swojej branży?
Napisz do nas, a postaramy się Ci pomóc.