Czym musi się wyróżniać system dedykowany branży retail?
Pozyskiwanie klientów i budowanie ich lojalności wymaga dobrych narzędzi do realizacji polityki handlowej. System informatyczny powinien umożliwiać centralne sterowanie cenami sprzedaży oraz wszelkimi promocjami i wyprzedażami, zarządzać programem lojalnościowym i sprzedażą kart upominkowych. Wszystko to z zapewnieniem wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych.
Kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta
Z perspektywy kreowania pozytywnych doświadczeń klienta ważna jest wysoka jakość obsługi, tymczasem stanowisko pracy w punkcie sprzedaży detalicznej to miejsce dużej rotacji pracowników. System dedykowany retail musi więc posiadać interfejs sprzedaży detalicznej spełniający najwyższe standardy prostoty i intuicyjności, aby nowy pracownik szybko osiągnął płynność obsługi klienta.
Integracja z Internetowym Kanałem Sprzedaży
Internetowy kanał sprzedaży to obecnie konieczność, więc system dla branży retail powinien łatwo integrować się z rozwiązaniami popularnych platform sklepów www, odwzorowując w swoim obiegu dokumentów wszystkie etapy obsługi realizacji zamówień internetowych, aby umożliwić ich znaczną automatyzację.
Na czym polega unikalność systemu ERP od ODL?
Unikalność Systemu ERP ODL polega na skutecznym połączeniu klasycznych funkcji systemu ERP i oprogramowania kasowego. Jedna wspólna baza danych dla centrali i wszystkich salonów pozwala na centralne zarządzanie siecią sklepów detalicznych, realizując m. in. takie procesy jak zatowarowanie, sprzedaż i obsługa Klienta, raportowanie wyników czy automatyczne księgowanie transakcji.
Dowiedz się więcej o systemie ERP od ODL!
Logistyka i obsługa klienta
Unikatowy szczelny system logistyki dostaw w sieci punktów sprzedaży zapewnia pełną kontrolę nad stanami magazynowymi. Natomiast Interfejs Okna Sprzedaży Detalicznej pozwala łatwo realizować standardowe czynności kasowe, ale równie łatwo bardziej złożone czynności jak przyjęcie zwrotu czy reklamacji.